Ghid pentru noul Hextech Crafting

Ghid pentru noul Hextech Crafting

Salutare prieteni!

Acum ca lansarea sistemului de Hextech Crafting pe serverele europene este iminenta, ne-am gandit sa va punem la dispozitie un mic ghid pentru a intelege mai bine fenomenul. Cititi cu atentie urmatorul articol intrucat o sa va ajute atunci cand acest feature va fi live. Hextech Crafting se bazeaza pe doua elemente importante:

Cufere Hextech

Chei Hextech.

Initial, invocatorii pornesc cu 4 sloturi pentru Cufere disponibile. Cuferele Hextech pot fi obtinute daca tu sau unul dintre aliatii tai cu care ai fost premade obtineti intr-un joc una dintre notele: S-, S, S+. Cuferele sunt limitate la 4/luna dar doar unul per campion pentru fiecare sezon. Pentru a explica mai bine situatia: sa presupunem ca tu joci Zed si partenerul tau premade joaca Udyr. Daca la sfarsitul meciului tu vei obtine nota D- iar partenerul tau nota S+, atunci amandoi veti obtine cate un Cufar. Pentru toata durata sezonului, pentru campionul Zed, tu nu vei mai putea obtine un alt Cufar. Sper ca am lamurit-o!

Cheile se pot obtine pentru orice victorie obtinuta in sistemul de matchmaking. Sansele pentru a obtine o Cheie cresc cu cat party-ul de premade creste. Cheile se obtin sub forma de fragment, combinand 3 fragmente obtinem o Cheie. Aceste fragmente se pot obtine pe orice harta, inclusiv Twisted Treeline si ARAM. Componentele se pot cumpara si cu RP necumulandu-se la limita de 4/luna, pretul unei chei fiind de 125RP. Odata deschise, in cufere vom putea gasi:

Champion Shard (excluzand campioni de 260RP/450IP),

Cosmetic shard (atat pentru champ skins, cat si pentru ward skins, excluzand skinuri de 390RP si Limited Skins),

Summoner Icon + 150 Cosmic Essence,

Rare Gem + Unul din drop-urile de mai sus.

Hextech_Crafting
Hextech Chest&Key – Pentakill.ro

Tipuri de Cufere:

Hextech Chest: Standard. Contine tip de loot random,

Premium Chest: Random Skin shard pentru un campion detinut, random ward skin si 800 Essence,

New Player Chest: Se obtine la level 5. Contine un shard pentru Garen, unul pentru Ashe, random skin pentru ei si niste Essence.

Sa luam din nou un exemplu. Sa spunem ca deschidem un Cufar si pentru ca norocul ne surade, inauntru gasim un Shard pentru Pulsfire Ezreal. Acest Shard il putem folosi in urmatorul fel:

1. Folosim acest shard pentru a obtine acces la acest skin pentru 7 zile. Aceasta actiune consuma respectivul Shard, atentie!

2. Vom face disenchant acestui shard pentru a obtine Essence. Vom obtine o treime din pretul RP al skinului. (vezi tabelul Skins de mai jos).

3. Folosim Essence pentru a debloca permanent acest skin. Vom avea nevoie de Essence obtinut prin Dissenchant al aproximativ 6.5 Skin Shards echivalente a 1350RP fiecare. Sau aproximativ 17 skin shards de 420RP. (calcul facut pentru pretul skinului Pulsfire Ezreal).

4. Reroll impreuna cu alte 2 skin shards pentru a obtine un skin random. Din pacate aceasta metoda nu o recomandam intrucat nu tine cont de valoarea shard-urilor initiale.

Champions

IPRPUPGRADEDE(SHARD)DE(PERMANENT)
1350585285195293
3150790490263395
4800880580293440
6300975675325488

Skins

RP CostUpgrade CostDE (Shard)DE (Permanent)
420220173260
750 450250375
975 675325488
1350 1050450675
1820 1520607910
3250 295010831625
Special
(Hextech Annie)
21508171225

*Ultimul rand este pentru skinul Hextech Annie a carui valoare inca nu o cunoastem

Wards

RP Cost Upgrade CostDE (Shard)DE (Permanent)
640 340213320

Summoner Icon

RP Cost Upgrade CostDE (Shard)DE (Permanent)
250 --125

Din calculele noastre reiese ca:

Upgrade Cost este RP Cost – 300

Disenchant (Shard) este RP cost/3

Dissenchant (Permanent) este RP Cost/2

De retinut ca pentru campioni se va folosi Blue Essence iar pentru Cosmetics se va folosi Orange Essence.

*Update:

Rare Gems pot fi folosite pentru:

  • Obtinerea unei chei si al unui cufar,
  • 10 Gemstones se pot combina pentru obtinerea skinului Hextech Annie,
  • 10 Gemstones se pot combina pentru obtinerea Hextech Ward
Hextech Annie - Pentakill.ro
Hextech Annie – Pentakill.ro

Daca aveti nelamuriri, lasati un comentariu in sectiunea de mai jos. Speram sa aveti noroc la loot. May the RNG gods be with you!

Cam atat am avut pentru voi, speram ca informatiile va sunt de folos! Daca v-a placut articolul nostru, nu uitati sa ne lasati un like/share. Spor la Pentakill!

11 Comments

Leave a Reply
    • Din cate am inteles noi, un singur fragment pe meci si nu la toate meciurile. O sa observi ca droprate-ul va scadea in timp.

  1. Daca am avut chat restrict pentru 10 meciuri si am terminat cele 10 meciuri imi zice ca nu sunt eligibil sa primesc dropuri, cat trebuie sa astept ca sa fiu eligibil pentru dropuri?Sau sunt exclus permanent?

    • Salut! Din ce am citit pe forumul Riot, pentru moment nu vei putea primi dropuri urmand ca in viitorul apropiat aceasta restrictie sa iti fie scoasa. Mai multe detalii nu exista pentru moment.

    • Salut! Fragmentele de chei sunt random drop. Pot sau nu sa iti pice intr.un meci, indiferent de campionul jucat. Deci da, poti castiga mai multe fragmente cu acelasi campion

    • In ultimele pe putin 7-8 meciuri nu am primit niciun fragment de cheie. Drop rate-ul este mic din cate observ si e probabil sa mai scada. Un utilizator de pe reddit se plangea ca in 67 de meciuri a reusit sa creeze o singura cheie, deci 3 fragmente.

  2. nu mai pot farma chei / fragmente. Am facut 3 in cap si acuma nu imi mai da. Cred ca am peste 20 de victorii din care vreo 7 am luat eu S si nu am primit fragment de cheie

    • Fragmentele de chei sunt random drop, v-am tot atentionat ca va scadea droprate-ul in timp. Cat despre cufere, nu poti primi mai mult de 1 cufar pe sezon pentru un campion. Varifica-ti si profilul, mai ai sloturi libere?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *