Queue-ul modurilor temporare de joc

Queue-ul modurilor temporare de joc 

Salutare prieteni!

*Update 05.04

Pentru serverul de oceania s-au postat cateva informatii despre Queue-ul modurilor temporare de joc. In speranta ca o sa fie valabil si pentru serverele europene, adaptam aici mesajul original. Nu sunt totusi de parere ca acestea vor fi si orele pentru serverele locale intrucat 11AM AEST este echivalentul 03AM ora locala iar 03AM AEST = 08PM ora locala. Interesant este ca modurile temporare se vor suprapune putin peste Twisted Treeline. O sa continuam sa facem cate un update acestui articol de fiecare data cand vom avea informatii concrete despre queue-ul modurilor temporare de joc. Pana atunci, spor la Pentakill!

Moduri active permanent:

Summoner’s Rift 5v5 Normal Blind Pick
Summoner’s Rift 5v5 Ranked Dynamic Queue
ARAM
Co-op vs AI Summoner’s Rift (intro/beginner/intermediate)

Queue-ul modurilor temporare (intr-un patch viitor)

Vineri: 11:00am – 3:00am AEST

Sambata: 11:00am – 3:00am AEST

Duminica11:00am – 3:00am AEST

Twisted Treeline

Vineri: 3:00pm – 1:00am AEST

Sambata: 3:00pm – 1:00am AEST

Duminica: 3:00pm – 1:00am AEST

*Sfarsitul Update-ului

Riot vine astazi in intampinarea noastra cu o veste buna! Va amintiti acele moduri mega-distractive de joc numite One for all si URF? Toate acele momente in care in timpul unui teamfight nu stiai care e campionul tau sau acel moment cand o vedeai pe Lux castand a ei ultimata “Final Sparks” din 10 in 10 secunde? Ei bine, aceste moduri se intorc, temporar macar.

Vestile bune nu se opresc aici! Odata cu adaugarea queue-ului modurilor temporare de joc, Riot a facut astfel incat invocatorii sa primeasca Mastery Points prin participarea la astfel de jocuri. Odata ce Hextech Crafting va fi live, vom putea castiga keys pentru viitoarele loot chests pentru toate meciurile solo sau premade in care primim calificative din gama: -S, S si S+.

Motivul pentru care Riot anunta acest queue al modurilor temporare acum este acela ca in fiecare an URF a fost lansat de 1 Aprilie (sa nu uitam imaginea modului, URF The Manatee), anul acesta fiind insa diferit. Cu toate ca URF nu va mai aparea pe 1 Aprilie, modul este programat pentru cel putin doua aparitii in decursul sezonului 2016.

Am vrut să evităm speculațiile ultra-rapide anul acesta, așa că vă anunțăm de pe-acum că vă veți putea bucura garantat de magia lamantinului cu spatulă, deși poate nu chiar atunci când v-ați fi așteptat.

Asadar, Queue-ul modurilor temporare de joc se va alatura queue-ului pentru modul Classic si celui pentru ARAM intr-un patch viitor. Odata ce un program va fi bine stabilit, Riot o sa il publice stiind de data asta cu siguranta cand o sa jucam un altfel de League of Legends.

*Update

Revenim cu un update asupra subiectului.

In ce moment va fi noul queue activ?

Riot incearca sa faca queue-ul disponibil in fiecare weekend incepand cu ziua de vineri dupa-masa si terminand cu luni dimineata, ora locala a fiecarei regiuni. Astfel, jucatorii vor avea parte de 3 seri de distractie. In cazul in care queue-ul are foarte mare succes, Riot este posibil sa mareasca aceasta fereastra de timp.

*nu garantam ca incepe de vinerea asta, informatiile sunt vagi si pe board-ul League of Legends

La ce interval de timp se vor repeta modurile?

Acest lucru depinde de numarul de moduri ce vor face parte din rotatie. Posibil ca modurile sa se repete la un interval de 1.5-2 luni. Nimic nu este sigur, pot aparea schimbari, spun cei de la Riot. Poate acest interval de rotatie pare putin ciudat dar comparand cu frecventa la care vedeam modurile temporare inainte (si anume o data pe an!!), schimbarea este binevenita!

Cum vor afecta modurile temporare noul sistem de Hextech Crafting?

Modurile temporare vor oferi jucatorilor ocazia de a castiga cufere si fragmente de cheie la fel ca si modurile permanente. Pentru un rank mai mare de S- jucatorii vor primi un cufar (in limita sloturilor si a disponibilitatii pentru campionul jucat) sau pentru un amic in sistem premade ce obtine aceeasi nota de S, ambii jucatori vor primi cate un cufar.

Luati in considerare si faptul ca queue-ul modurilor temporare afecteaza si scorul de mastery pentru un campion. Asadar, chiar daca pe URF totul e despre distractie, nu uitati sa jucati si bine!

Cum se vor alege modurile ce vor intra in rotatie?

Riot promite sa aleaga modurile in functie de alegerile noastre iar prin alegeri intelegem numarul de ore jucate de noi in fiecare mod. Mai pe scurt, modurile populare vor fi cele pe care le vom vedea in queue-ul modurilor temporare de joc.

In mod specific, Poro King este in momentul de fata live pe PBE pentru a se putea testa noul algorim de champion mastery urmand ca in decursul acestei saptamani Ascension sa intre in forta in mediul beta pentru teste.

Ramaneti cu ochii pe Pentakill pentru mai multe informatii si update-uri!

Nu uitati sa ne adaugati si pe retelele de socializare! Spor la Pentakill!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *